torsdag den 20. november 2014

Julen varer længe...

Julen nærmer sig. Det er en fantastisk hyggelig tid og jeg har personlig brug for hyggen for at nyde vinteren. Det gode ved vinter nemlig den gode undskyldning for at hygge med lækkerier, stearinlys, tæpper og ja..lidt ekstra mad ;)

Tilgengæld tror jeg også mange tænker julen som ekstra kalorier og madorgier og det gør jeg egentlig også. Dog ikke med ubehag men med accept. For jeg synes det hører sig december til.
Er du der i mod frisk på at skifte nogle af lækkerierne ud med nogle andre lidt sundere lækkerier, så kig med her. Jeg har nemlig samlet de af mine lækkerier, som jeg syes passer perfekt til julen.

Er du som mig lidt for vild med konfekt og generelt marcipan og nougat, synes jeg du skal prøve disse lækre opskrifter:








Er du derimod mere til småkager og andre bagte lækkerier synes jeg du skal prøve disse opskrifter:







Jeg har selvfølgelig også lidt lækre varme drikke, som virkelig også passer julen godt til. Dem får du her:





Og der er selvfølgelig ingen jul
uden Ris ala mande !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar