mandag den 17. november 2014

Du må gerne være stolt...

Er janteloven egentlig et dansk "begreb"/fænomen?
Nå men anyways handler dagens indlæg om at kigge tilbage og være stolt af det man har bedrevet - uanset hvor lidt eller meget det måtte være!

Dette indlæg udspringer af at jeg sad med min eksterne harddisk (som har været væk i nogle år) og kiggede gamle billeder i weekend. Der blev sorteret og slettet og så faldt jeg over nedenstående billeder. Hvem fanden er den gravide kvinde med den gule top?! Jeg skal helt klart stoppe med at gå og mugge over at jeg synes min mave er for stor og at den på ingen måde bliver mindre.


Ovenstående billeder er maaange år gamle og dem hvor jeg er rundest er ældst. Jeg tror der er omkring halvanden år imellem de to billeder oven over.

Neden under ser i to nye billeder som er fra i år. Og som sagt render jeg rundt og synes at min mave er mit "svage" punkt, men de gamle billeder gav mig et gok i nøden. Jeg kan sgu godt løfte hagen og skyde brystet frem, for jeg har satme godt nok gjort et godt stykke arbejde. Når man ser på sig selv hver dag, ser man det ikke. Men det er ok at være stolt af det vi opnår. Det vil jeg være fremover!


Så det jeg vil frem til er at det er ok at være stolt af sig selv. Det er fedt og have nogle mål, men husk at klap dig selv på skulderen ved selv de mindste bedrifter og succeser. Og hvad der er en succes for dig, er det måske ikke for andre. Så husk at du ikke skal sammenligne dig med andre. Du skal være stolt af dig selv og elske dig selv som du er!!

 Jeg vil blive bedre til at være stolt af mig selv
og give mig selv ros.
Jeg vil arbejde på at bruge nogle minutter,
inden jeg falder i søvn, på at tænke på hvad 
jeg har bedrevet i dag. Hvad gjorde jeg godt og hvilke positive 
ting var der ved dagen generelt..

Hvad er du stolt af?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar