tirsdag den 23. september 2014

Mayday Mayday (Marie)...


 Mayday mayday!! 

Efter mine to virkelige gode uger på lowcarb onlineforløbet, er jeg nu faldet ned i hul. For det første er jeg blevet syg -feber og at være fanget på sofaen hjælper selvfølgelig ikke på humøret. 
Min weekend har været virkelig skidt kostmæssigt og den har ikke fået for lidt med kulhydrater og alkohol. 
Jeg havde ikke fået kigget på materialet til uge 3 grundet en travl uge -det ville jeg ønske at jeg havde inden jeg faldt i. For uge 3 handler nemlig om at holde fast og ikke falde i og med tips til hvordan det undgås. 

Så nu sidder jeg har og har lyst til pasta, grove boller med lækker ost, pizza og lasagne. Men samtidigt har jeg lyst til at stramme op og løbe en tur. 
Jeg bliver dog siddende på sofaen under tæppet og lader feberen rase. Da jeg ikke kan løbe, kan jeg i det mindste lade være med at æde det forkerte. 
Jeg har lovet mig selv at gå tidligt i seng, få en god nats søvn (forhåbentlig -det kan ikke altid lade sig gøre med to små børn og deres far er ikke hjemme).


Jeg kan ikke lade være med at tænke over om sygdommen er et følge af ikke at have spist godt i weekenden?  
Er det min krops måde at skrige PÆNT NEJ TAK!? 

En ting er sikkert. Jeg skal tilbage på rette spor igen -syg eller ej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar