fredag den 19. september 2014

Jeg er bare et menneske....

instagram har der den senere tid været en bevægelse i gang. Jeg ser flere og flere "elsk dig selv" opslag og nu er der kommet endnu et par tiltag på banen.

Der løber nemlig netop nu to opfordringer rundt på instagram, som begge går ud på at være mere menneskelig. Altså at vi skal lade glansbilledet på de sociale medier krakelerer lidt. Hvis du er menneske er du ikke perfekt....i hvert fald ikke på "naboens græs er altid grønnere"-måden.

Tværtimod er du helt uperfekt perfekt <3
Begge opfordringer går på at dele noget om dig selv som måske er tabu, mindre flatterende, får dig til at fremstå uperfekt, noget som du har svært ved, som du går og tumler med og som gør dig menneskelig!

Selv åbnede jeg, på instagram, op for at jeg har svært ved at vise sårbarhed. Jeg hader at græde foran andre og føler efterfølgende at jeg har tabt ansigt. Jeg synes det er svært ikke at kunne leve op til mine egne forventninger og kører 120% på arbejdet.... Men der er flere ting. 
Her får i 10 facts om mig, der gør mig mere menneskelig:

1. Jeg prutter og piller næse.

2. Jeg er bange for dyr.

3. Jeg har prøvet at blive så hidsig at jeg var ved at græde - bare ved at cykle i modvind.

4. Jeg elsker at se "dumme" TV. fx. de unge mødre, sommer i sunny beach, for lækker til love osv.

5. Jeg kan godt være lidt sort/hvid i mine holdninger og tankegange (tak far ;) )

6. Jeg sidder og bliver lidt bange for at hvad folk vil tænke om det her indlæg, fordi jeg åbenbart ikke er så ligeglad med hvad folk tænker som jeg troede.

7. Jeg har hår på tæerne.

8. Jeg har svært ved at spise søde sager i små mængder og spiser derfor ofte til kvalmegrænsen.

9. Jeg tænker alt alt alt for meget på mad, men det er heldigvis blevet mindre med tiden.

10. Jeg er bange for at blive overvægtig igen og der er derfor meget dårlig samvitighed omkring manglende træning, mad og lækkerier.

Jeg vil opfordrer dig til at være med.
Lad os sammen skabe mere åbenhed, rummlighed og
måske endda bryde nogle tabuer.
Brug #skåriglansbilledet, #deldinhemmelighed,
#jegerbareetmenneske eller #headspace

Ingen kommentarer:

Send en kommentar