søndag den 28. september 2014

Greenie m. rødbede...

En rød greenie...wait...what?!
Jep, den er god nok. Jeg lavede den anden dag en virkelig virkelig lækker greenie til min morgenmad.
En greenie med rødbede. Den fik den smukkeste farve.

Måske undrer du dig stadig over fænomenet "greenie", men personligt er jeg fan. Jeg får det ca. 1-2 gange om ugen og synes det er en genial made at få et ekstra skud grønt. Jeg prøver på at komme så lidt frugt I så muligt, men jeg synes at de er bedst med en smule frugt for at skabe noget sødme. Jeg burger ofte en halv banan eller lidt æble.


Greenie m. rødbede:

1 lille rødbede
½ banan
1/3 agurk
2 håndfulde spinat
1 lille dåse kokosmælk

Kom alle ingredienserne i blenderen og giv den gas. Stop ind I mellem og rør rundt med en greenie, for at checke om alle klumper er blendet.

Har I forresten fået chancen for at
tage et kig i mit nye opskriftsregister?
Hvad synes I om det? Er der nogle opskrifter som jeg har overset?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar