fredag den 3. oktober 2014

Nyt initiativ på bloggen - Træning, træning, træning....

Jeg har den seneste tid lagt nogle træningsvideoer op på intagram og har også tænkt mig at krydre bloggen med lidt mere træning. Det være sig fif, øvelser og andre tanker omkring træning.

Jeg har tidligere lagt mit 2-split træningsprogram og forskellige fulbody programmer ud herher, her og her.
Jeg vil stadig gerne dele mine træningsrutiner/programmer, men nu med mere fokus på hver enkelt øvelse. Så jeg håber at i vil tage godt imod initiativet og bruge det som inspiration til jeres egen træning.

Jeg er begyndt til personlig træning igen her efter sommerferien. Det vil sige at jeg hver anden uge har en træner i 60 minutter som pisker mig, checker teknik og udvider min træningshorisont. Det er fantastisk!
Jeg er kørt lidt død i regulært styrketræning, så jeg har for tiden fokus på kort med effektiv. Hovedsageligt med kettlebells. Her ser i min nyindkøbte baby.


Min træningsuge består for tiden af 3 timer om ugen, som stepinstruktør. Derudover 2 gange styrketræning, hvor af den ene gang hver anden uge er 60 minutter med personlig træning.

Hop ind på instagram (stefaniesunivers) for at se 
hvordan man laver swings som går lige i balderne og
inspiration til en sjov men hård øvelse til skuldrene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar