mandag den 20. oktober 2014

Der vil altid være sten på vejen (Maria)...

De to sidst uger har ikke været de bedste rent kostmæssigt.
Jeg har haft problemer med at holde fingrene fra kulhydraterne og har virkelig dykket dybt i sukkerskålen. Øv mand - Jeg hader det. Den sidste uge har været lidt dum og jeg har ikke haft det store overskud til at lave mad og planlægge. Undskyldninger er det nok af, men jeg har nu lært ikke at lade det overskygge dagen imorgen og prøve at se på det gode i stedet for.
Jeg holder til gengæld fast i min nye løberutine. Jeg, som ellers ikke har kunnet finde motivation til motion i flere år. Jeg vil ud to gange om ugen og gerne tre hvis det kan lade sig gøre. 


Vi er nået til uge syv i forløbet. Vægten står heldigvis stille, tiltrods for min ikke så velovervejede kost. Til gengæld er der sket lidt på målebåndet. Jeg har tabt 6 cm i taljen, 3 cm på hoften og 8 på brystet. Wow! Det giver sgu blod på tanden og mod på at kravle op af hullet.
I denne uge blev vi budt på metoder til at komme forskellige problemer til livs som fx. Fedt på mave og lår, voldsomt appetit og sløv fedtforbrænding. Jeg kan sætte tjek ved alt på den liste og ved knap hvor jeg skal gå igang. Normalt ville den slags give frustrationer, men i vores Facebook-gruppe kan jeg se at jeg ikke er den eneste. Stort set alle de spørgsmål og frustrationer jeg har stødt på i dette forløb, har en eller flere af de andre deltagere også haft. Tatjana og hendes assistent har været super hurtige og gode til at få svaret på det hele. Så i stedet for at blive frustreret over at jeg ikke ved hvor jeg skal starte eller prøve at gabe over det hele, vil jeg nu sætte fokus på at komme tilbage til de gode vaner, mindre portioner og forsætte min træning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar