mandag den 31. marts 2014

Kålwraps.....

Da vi skal have nem/hurtig aftensmad i morgen (vi skal til foredrag med Chris Mcdonald - jeg glæder mig!) var planen i dag at jeg skulle lave ovnkylling (så der er lavet kød til i morgen) og coleslaw. Ovnkyllingen blev smidt i ovnen i eftermiddag, mens jeg tog en slapper på altanen. Jeg fandt en solstribe og smed mig i liggestolen med et tæppe. Det er opladning og afstresning på højt plan!

Anyways, har jeg hele dagen gået og været lidt trist over at skulle have coleslaw til aftensmad. Derfor ændrede jeg planerne for aftensmaden og da jeg kom hjem fra træning lavede jeg mig en kålwrap m. peberfrugt, gulerod, kylling, avocado og olivenolie med hvidløgssmag.

Her får du fremgangsmåden:

Pil et/flere blade af et hvidkål eller spidskål og skyl det.
Skær peberfrugt og gulerødder i julienne (lange tynde stænger).
Skær en kyllingefilet i stykker og steg eller brug restekylling, som jeg gjorde.
Slut af med avocado og olie eller mayonaisse.

Herefter "rulles"/wrappes kålbladet omkring fyldet.

Så er der mad!
Tip: Kålen kan overhældes med kogende vand, så er wrappen ikke så knasende. Desuden kan fyldet varieres i det uendelige med det grønt, kød og dressing du har i køkkenet.


I dag overlevede jeg min allerførste HIIT time i Fitnessworld.
Det var hårdt og jeg fik svedt en masse, 
men synes nu ikke forbrændingen var så høj som foventet.
Det var fint, men ikke en favorit. 
Det kommer vidst kun til at ske igen, i mangel af bedre ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar