søndag den 16. marts 2014

Vinder af fødselsdags giveaway....

Undskyld, undskyld, undskyld!
Jeg ved godt at I nok ikke har siddet klistret til skærmen, frustrerede og spændte på hvem der mon har vundet det lille køkkenvidunder....men undskylder alligevel for ikke at afgøre det torsdag, som lovet. 

Torsdag løb fra mig og fredag til søndag har jeg tilbragt på venindetur i Flensburg med flødeboller, isdessert, schnitzel og jordbær i rå mængder. Men nu har jeg trukket lod mellem de 5 der har svaret, på henholdsvis bloggen og facebook.

Vinderen er....


Tillykke til Anne som skrev følgende:
Jeg deltager også gerne!! Den ser da super smart ud, det lille multiværktøj!
1. Jeg var vild med dit indlæg med før- og efter-billeder! Det var modigt og super sejt. Men jeg ved jo godt at det ikke kan blive til sådanne indlæg så ofte :) Så jeg hopper med på Vikkis idé med træning - der kunne jeg godt bruge lidt motivation!
2. Når der var kageordning i min gymnasieklasse var der én af drengenes mor, der altid lavede nogle kakao-kokos-snitter med hindbær i. Vidst nok en lys kagebund (som i hindbærsnitter), hindbær og toppet med et lag kakao-kokos. Den må kunne LCHF'iseres.
(i øvrigt sjovt som både Vikki og jeg ønsker flere indlæg om træning, men også mere kage :) haha)
Jeg følger dig allerede på BL
KH
Anne

Anne ønskede inspiration til hindbærsnitter,
hvilket jeg prøvede at bage til en kollegas fødselsdag i torsdags...
Men den smuldrede og blev i stedet lavet til en hinbærcrumble m. vanillecreme.
Opskrift kommer i løbet af ugen.
Jeg giver selfølgelig ikke op så let ;)
Fortsat god søndag....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar