mandag den 4. august 2014

squash-pizza...

Oven på en weekend med polterabend, og dermed et lidt stort indtag af god mad, snacks og alkohol, kræver denne uge lidt disciplin og struktur omkring maden.

Derfor fik en pludselig indskydelse mig til at lave denne squash-pizza og den blev pretty much awesome!
Den indeholder kun ca 180 kcal for 2 store stykker pizza. What´s not to like ;)


Squash-pizza:

Squash
tomatpure
pizzakrydderier
Frisk tomat
kalkun eller skinkestrimler
ost

Skyl squash ig skør i skiver. Jeg delte squashen i tre lag. Herefter smøres tomatpure på skiverne. Der drysses med krydderier og ligges skiver af friske tomater på. Kom kalkunstimlerne på og slut af med ost. Bages ved 200grader i ca. 25 minutter og slut af med grill for at give osten lidt farve. obs: Tiden kommer an på tykkelsen af squashskiverne. Stik i dem undervejs.
Tip: du kan komme det på pizzaen du bedst kan lide fx. champignon, løg, majs osv.

Husk at du kan følge mig på
instagram: stefaniesunivers
- tag mig endelig hvis i laver mine retter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar