søndag den 22. december 2013

"Ris a la mande" m. græsk yoghurt...

For nogle måneder siden prøvede jeg mig med LCHF ris a la mande (se opskriften her). 
Jeg har ikke fået den siden, men i dag til morgenmad var køleskabet ret så tomt da, vi i morgen, kører hjem på juleferie. Det halvtomme køleskabs ingredienser og 4. advent inspirerede mig til at lave ris a la mande til morgenmad.
Opskriften får I her...





Ris a la mande m. græsk yoghurt:
1 portion

ca 1-1½ dl græsk yoghurt 10%
ca 1-1½ dl hytteost
vanillepulver
1 håndfuld mandler

evt. noget frugtsauce/marmelade



Hak mandlerne groft og bland herefter alle ingredienserne rundt. Så er der faktisk ris a la mande.
Velbekomme!


Til slut vil jeg bare sige tusind tak for et fantastisk år!
Bloggen går nu på juleferie, men I kan følge mig på
IG "stefanievinther"..

God jul og godt nytår
- vi ses i 2014 !

1 kommentar:

  1. Det var da en go ide :D Den skulle jeg ha set i går og vist til familien. Selv er jeg ikke fan af hverken risengrød eller risalamande, men en sundere version skader jo aldrig på julebordet :)

    Kh Anna
    thewonderwomanwannabe.blogspot.com

    SvarSlet