tirsdag den 10. december 2013

Tirsdags morgenstyrketræning...

Tirsdag møder jeg sent på arbejde og det er derfor fast dag for morgentræning. Jeg elsker det!
Der er meget færre mennesker i centret, der ingen tøven da man bare vælter ud af sengen og op til centret, man har en god følelse gennem hele dagen og man har træningsfri om aftenen - rent win!

I dagens blogindlæg får i derfor det full body program jeg kørte i dag. Det skal lige siges at jeg ikke kører et fast program, men blot hver gang vil nå igennem: biceps, triceps, ben, ryg, mave, skuldre og bryst.

Full body program:
(ca. 1 time inkl opvarmning og udstræk)

opvarmning:
10-15 minutter på crosstraineren

Styrketræning:
55 air squats (pga min squatchallenge. Normalt ville jeg tage 10x3 med vægt)

Skulder - sideløft, 4 kg, 10x3
Ryg, balder og baglår - dødløft, 20kg, 10x3

Biceps - bicepscurl, 7 kg, 10x3
Ryg og skulderblade, 15 kg, 10x3

Triceps - dips 10x3
Triceps - er pludselig fuldstændig blank på hva den hedder, 4kg, 10x3

Bryst - bænkpress, 15 kg, 10x3

Blandede maveøvelser a 20 x 6

Udstrækning

______________________________________________________________________________

Som i kan se har jeg sat dem sammen to og to. Det betyder at jeg i dag kørte to øvelser, skiftevis, per sæt. Det er tidsbesparende synes jeg og holder min puls lidt oppe.

Jeg følte selv at jeg havde en rigtig god træning i dag - her får i lidt billeder der fra.

Planlægning under dynen inden sengentid.
Træningen blev i dag afsluttet med lidt "morgenmad". En proteinshake (kakao fra bodylab)

En lille times træning og et par kalorier "fattigere".

Og jeg måtte da også lige bevise at jeg er i gang med min squat challenge.
Svært at tage billede samtidig...
"Get that ass, to the grass"

Når du har trænet kunne du jo passende,
slutte af med denne dessert!
Opskriften kommer på en af de nærmeste dage...



2 kommentarer:

  1. Det ser hårdt og effektivt ud, sej tirsdag! :D

    Kh Anna
    http://thewonderwomanwannabe.blogspot.com/

    SvarSlet