lørdag den 14. december 2013

Så blev det giveaway tid....

Jeg har jo, i nogle uger nu, reklameret for en giveaway og den anden dag løftede jeg sløret for hvad man kunne vinde. 

Det er så i dag, at vi starter vores giveaway, hvor du kan vinde disse skønne ørestikker.

Det eneste du skal gøre er blot at skrive i kommentarfeltet nedenfor, hvorfor du følger denne blog? Altså: hvad er det du godt kan lide ved den?
Desuden skal du svare på hvad du synes der kunne gøres bedre (konstruktivt). Hvad kunne fx gøres mere overskueligt, hvad kunne der være mere af osv.?
(OBS! Skriv mail i kommentarfeltet så jeg kan få din adresse)


To simple spørgsmål og så trækker jeg
lod om ørestikkerne onsdag d. 18 dec.

4 kommentarer:

  1. Jamen, jeg vil da gerne vinde de fine ørestikkere! :D
    Nu har jeg godt nok ikke fulgt din blog så længe, men jeg er så vild med lchf opskrifterne, og så kan jeg godt lide din måde at skrive på :)
    Øhm, hvad kan du gøre bedre...bum bum... Umiddelbart har jeg ikke lige noget... Måske flere indlæg? :)

    swh1981@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svaret. Dejligt at du kan lide min Blog :)

      Slet
  2. 1: Jeg kan godt lide opskrifterne - at blive inspireret af de lækre ting, du eksperimenterer med. Dog er det mest de søde ting (snacks), jeg bliver mest inspireret af, da jeg ikke selv lever efter LCHF
    Derudover har du en humoristisk måde at skrive på, hvilket jeg også godt kan lide :)

    2. Jeg ved ikke om det er muligt at forbedre det, men jeg kan nogle gange godt have lidt svært ved at finde de opskrifter, jeg leder efter. Så måske de hver især skal have flere etiketter? (Og det siger jeg udelukkende fordi jeg de to gange, jeg har lavet nøddehapsere, først har fundet opskriften i 2. forsøg - altså ved 2. etiket, jeg kiggede igennem)

    Men fortsæt din gode blog - det er hyggeligt at læse med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej jette, tak for ideen med flere etikketter. jeg tænker dog at det ville skabe mere forvirring?!

      Og til en anden gang er der jo et søgefelt ude i højre side af bloggen hvor du kan søge internt på bloggen :)

      ps. det er jo aaaalt for længe siden jeg har lavet nøddehapserne...

      Slet