søndag den 8. december 2013

Squat challenge og Giveaway....

Det er julefrokost tid og jeg skal lige love for at jeg, i denne weekend tog min tørn, på den front!
Jeg har haft julefrokost både fredag og lørdag med god (og ikke helt sundt) mad, alkohol og hvad der ellers hører sig til. Heldigvis tog jeg en spontan beslutning og tog til bodyfit i går, hvilket min krop i dag straffer mig for...

Anyways. Jeg er inde i en rigtig god periode i forhold til at have et mere afslappet forhold til mad og træning - med mindre dårlig samvittighed. Desuden går det også rigtig godt med at acceptere de få ting ved min krop som måske ikke ligefrem er top dollar.

Dog skal jeg tilbage på sporet efter en dejlig weekend og det gør jeg ved at spise ordentligt og med en squat udfordring...


Skal du være med?!

Så er det jo også snart giveaway tid - jubiii.....!
Der er nu 42 følgere på bloglovin, så der mangler kun at 8 følgere. Så kom frisk.

Gevinsten i kan vinde er disse søde ørestikkere




Så to opfordringer i dag
- meld jer som følgere på bloglovin 
og join min squatchallenge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar