lørdag den 13. december 2014

Rugbrødsburger m kylling og guacemole...

Jeg var alene hjemme i går aftes og havde lyst til snask. Havde lyst til at køre på McD, selvom jeg aldrig spiser McD og det virkelig intet siger mig. Derfor skulle jeg selvfølgelig have fastfood. Hjemmelavet fastfood. 

Jeg holdte"Burgernight"!
Selvom jeg havde fokus på og lyst til snaks, gik jeg ikke på kompromis med sundheds- og næringsværdien. Haps!


Der er jo egentlig ikke rigtig nogen opskrift, men du skal bruge:

2 skiver rugbrød
½ avocado
Hvidløg eller hvidløgsolie
Salt og peber
Salat
Agurk
Peberfrugt
1 kyllingebryst
Karry (jeg brugte karry-mango krydderi)

Kom kyllingebrystet på en pande med lidt fedtstof, karry, salt og peber. Mens kyllingebrystet steger, ristet rugbrødet. Salaten skylles og kommes på den ene skive rugbrød. Herefter moses avocadoen med en gaffel sammen med hvidløg(solie), salt og peber. Dette kommes på salaten. Herefter skøres peberfrugten og agurken i skiver og kommes på. Når kyllingebrystet er færdigt skæres det i skiver og kommes på. Top med den sidste skive rugbrød.
Tip: Kan sagtens spises uden brød eller med nogle af mine boller fra opskriftsindekset.

Hvad får I, når I har lyst til snask
og fastfood?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar