søndag den 21. december 2014

Brændte mandler...

Altså for mig handler julen meget om mad (og hygge) og nogle af mine yndlingsting er ris ala manden, konfekt, slik og brændte mandler.

Derfor var det også oplagt at prøve brændte mandler fra den omvendte verdens skønne (LCHF) blog.


Brændte mandler:

150g mandler
5 spsk kokossukker
2 spsk vand

Kom mandlerne på panden og varm den op. Herefter kommes sukker og vand på. Kom mandlerne godt rundt i karamelmassen. Tag dem af og lad dem køle. Jeg kom halvdelen op i en skål med kanel og de blev virkelig lækre.

Hvordan klarer i alle de lækre fristelser her i julen?
Jeg må ærligt indrømme at jeg er kommet til
 at give lidt for meget slip.

Jeg tager julen som den er med de ekstra kilo der muligvis må komme.
Og så når alle fristelserne har lagt sig i det nye år, 
vil jeg fortsætte med min almindelige sunde livsstil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar