onsdag den 28. maj 2014

Spiralizer....pasta på den sunde måde!

For nogle uger siden, vandt jeg en spiralizer igennem en giveaway på paleolivet. 
Gevinsten var en stor spiralizer. Jeg skriver stor, fordi jeg det senest år har lavet grønsagspasta med min lille håndholdte GEFU spiralizer.





Den er også anbefalelsværdig hvis man som jeg hovedsageligt spiralizere squash. Den er svær at bruge ved hårdere grøntsager og kan kun bruges at ting der er runde/små nok til at komme ind i. Desuden synes jeg der er en del madspild.

Alle de ovenstående "problemer" oplever jeg ikke med min nye Lurch spiralizer!


Der er intet madspild og det går nemt og hurtigt. Den kan tage større grøntsager og har forskellige blade, til forskellige slags spiraler. den kan også skære tynde skiver (ligesom et mandolinjern). Og en anden ret væsentlig ting er, at den er super nem at rengøre.
Jeg er ovenud glad for den og ved at den vil følge mig mange i frem....

Her får i lige et par billeder af, hvad man kan bruge den til:



 Hvad er den nyeste køkkenmaskine
eller køkkengadget du har købt?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar