tirsdag den 6. maj 2014

Morgentræning 6.5.14...

I dag har været sådan en lidt dum dag. Lunten har været kort og det er nok gået lidt ud over min omverden...

Men min morgentræning var skarp!
Jeg lavede et træningsprogram i går aftes, hvor jeg som jeg plejer har fokus på at nå hele kroppen igennem. Stort set alle øvelserne er de samme som jeg plejer, men jeg havde igen i dag lavet lidt supersets ind i mellem, lidt ændring i vægt og gentagelser. Det gjorde faktisk en forskel for min morivation/glæde under træningen. Der skal åbenbart ikke så meget til - heldigvis!

(Min træningslogbog er efterhånden blevet et hyggeligt og dejligt bekendtskab)

Morgenens program så således ud:
 (ca. 1 time og 15 minutter inkl opvarmning og udstræk)

Opvarmning: 10 minuttersstep

Squat                                30kg              3 x 15 (med 10 airsquats mellem)
Skrå mave m. squatstang   20kg              3 x 10
Dødløft                             35kg              3 x 10

Superset
Militarypress                     17kg              3 x 10
Row en arm bænk             12kg/14kg     2 x 10/1 x 10

Superset
Triceps kabel                     15kg/12,5kg  2 x 8/1 x 8
Dips bænk                                              3 x 10

Superset
Biceps curl håndvægte        7kg               3 x 10
Pull ups/row TRX                                    3 x 10

Lunges                                10kg             3 x 10

Udstræk...

 Et lille morgen posttræningsselfie...!
Jeg synes dog ikke rigtig jeg kunne få mine guns til at strutte og vise sig fra deres bedste side ;)

Hvad synes i om mine træningsindlæg?
Skal de fortsætte? Eller skal jeg bare holde mig til mad?
Hvilke indlæg vil i gerne have flere af, sådan generelt?! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar