torsdag den 8. maj 2014

Maddagbog 8.5.14....

Yay...Så lykkedes det mig at få lavet en maddagbog på en dag hvor jeg har været på arbejde!
Jeg har haft åbner i børnehaven i dag, hvilket også betyder at det har været morgenmad og frokost i børnehaven og resten af måltiderne hjemme.

Morgenmad kl. 7: To broccoliboller m. peanutbutter, 
avocado, smørost og skinke. Der til lidt hindbær.


Frokost kl. 11: Spinat, peberfrugt og stegte blomkålsbuketer
m, mayo og en ristet pølse.


Eftermiddagssnack kl 14: Pære-bananskyr m. hasselnødder
og valnødder. Og en bodylab lowcarb proteinbar.


Aftensmad kl 19: Kylling i baconsvøb og råkost (2 portioner).


Aftensnack kl 21: to hindbærmuffins


Det var dagens måltider.
Jeg havde egentlig planlagt en times eftermiddagscardio,
men jeg fik en time senere fri fra arbejde og det stod ned i stænger,
så besluttede at tage hjem og se en film og spise lidt snack.
Så gik jeg en powerwalk på 5-6 km derefter.
Det var skønt! En gåtur kan noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar