fredag den 9. maj 2014

Hindbærmuffins....

Da jeg så et billede af nogle lækre hindbærmuffins i en facebookgruppe med paleodesserter, fik jeg straks lyst til at afprøve dem.
Jeg gik ud fra denne opskrift, men som sædvanlig ændrede jeg lidt ;)


Hindbærmuffins:
ca. 8 stk

70g kokosfibre
4 æg
30g honning
120g kokosmælk
2 tsk vanillepulver
lidt salt
125g hindbær
1 håndfuld valnødder

Pisk æg, kokosfibre og honning sammen. Derefter piskes resten af ingredienserne, undtagen bær og nødder, i. Der skal piskes til massen er ensartet og uden klumper. Herefter hviler dejen, mens ovnen varmer op. Når dejen har hvilet, røres nødder og bær i dejen og dejen fodeles herefter i muffinsforme.
Kagerne bages ved 180grader i ca 25-30 minutter. check om kagerne er færdige med en gaffel eller strikkepind.

De er rigtig lækre og smager godt. 
Det er en lidt "våd" og svampet kage.
Prøv den og tag mig på instagram eller skriv her, hvad du synes om den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar