torsdag den 28. november 2013

Grøntsagsrösti...

Dagens opskrift er på grøntsagsrösti, fordi jeg droppede forbi et blogindlæg med grøntsagsrösti for noget tid siden. Jeg orkede ikke at finde opskriften, så jeg improviserede og brugte det vi havde. De blev gode. Smagte godt og var flotte. De blev dog ikke sprøde, men bare sådan medium sprød/slatten hehe ;)


Grøntsagsrösti:
ca. 3 personer

5-6 mellemstore rødbeder
8-10 små gulerødder
2 spsk husk/loppefrøskaller
3 æg
ca ½ dl hørfrø
salt/peber

Skræl og riv rodfrugterne. Rør det hele sammen og lad massen hvile i 10 minutter. Steg dem på panden i smør. Så er der rösti.


Husk at jeg pønser på en giveaway.
Tilmeld dig på bloglovin, så vi kan nå
50 følgere og lave en lille konkurrence...

1 kommentar:

  1. Sikke en god idé! de ser top lækre ud! :D Jeg ender bare altid med at lave rodfrugter på stort set samme måde, så det er dejligt at få ny inspiration til de ellers en smule kedelige vintergrøntsager :D

    Hilsen Anna
    thewonderwomanwannabe.blogspot.com

    SvarSlet