tirsdag den 26. november 2013

Hytteost "pladernes" mange muligheder (og giveaway!)...

I sidste blogindlæg fik  opskriften lasagneplader/pizzabund med hytteost. Det er faktisk gået op for mig at det er en vidunder "opfindelse".

Jeg bruger det som "brød" til alt muligt nu - se her:

 Her er de kommet med i madpakken som sandwich"brød" 
m. friskost, spinat, skinke og agurk.

Her har jeg lavet en panini ud af brødet. Jeg lagde flødehavarti, skinke
og frisk spinat imellem og smed den i ovnen til osten smeltede.
Den var mildest talt fantastisk lækker!

Denne anretning er en lækker omgang restemad.
Jeg brugte en stor skive af hytteost pladen til en wrap m. Laksecreme (en rest 
laks, 38% cremefraiche, dild og s/p) og spinat. 
Grøntsagsrösti og æble/ingefør-chili chutney on the side.

Som I kan se har hytteostpladerne virkelig mange funktioner i min madlavning for tiden og så er de ekseptionel nemme og hurtige at lave!

 

Giveaway tid!
 - eller det vil sige at jeg smider
en giveaway på bloggen så snart vi når
50 følgere på Bloglovin!
   Lige nu er der 38 følgere så, er du ikke en af dem
så tryk på bloglovin ikonet ude i siden, 
så vi kan få os en Giveaway...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar