onsdag den 25. februar 2015

Så starter kampen om bikinikroppen - igen...

Så skal vi åbenbart på den igen! Alle nytårsforsætterne er ved at være ude af tankerne og nu gælder det bikinikroppen.

Det er ikke rigtig eksploderet endnu, men jeg mærker det ulme og når vi når til maj, går det amok. Det er så sikkert som amen i kirken! Sidste år var der den sædvanlige fokusering på at spise sundt, træne og få en flad mave inden sommeren. Der var dog også en anden tendens, som lagde vægt på at alle har en bikinikrop, du skal bare tage en bikini på - altså skal der være plads til alle slags kroppe i bikini.




Sidste år skrev jeg dette indlæg. Jeg klarede min bikini"problematik" ved at købe en badedragt. Det var helt igennem fantastisk, fordi jeg kunne bevæge mig frit og føle mig lækker. Jeg slap for at gå og gemme min "ikke-slank-nok-til-en-bikini-mave". Det var lykken!

I dag er jeg så, via Instagram, faldet over denne hjemmeside, hvor man kan købe både almindelige størrelser og plussize badetøj. Ikke nok med dét, er det badetøj, der klæder kvinder med former. En BIKINI der klæder kvinder med røv eller mave. Holy moly - that's big! Jeg overvejer meget kraftigt om min krop skal være en bikinikrop til sommer i denne fede bikini!

 


Husk at sundhed handler om andet end udseende.
Du skal røre dig og spise grøntsager hele året,
ikke kun op til dit bryllup og badeferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar