lørdag den 11. maj 2013

Mad på budget vol 4

Farsbrød af hakket kyllingekød m. Bønner og tomater må da siges og være mad på budget!
Især når kødet var et prishug til 20 kr.

Egentlig udspringer dette indlæg af at min kæreste synes det var strengt at jeg endnu ikke havde blogget noget af hendes mad - så here we go :)

Kyllinge farsbrød:

Kyllingefars
Bacon
Spinat
Salt/peber

Evt. Timian og andet krydring

Bland spinat og krydderier i farsen. Form et farsbrød og beklæd det med bacon.
Stilles i ovnen i 30-35 på 180 grader.
Tip: skift evt kyllingefarsen ud med andet hakket kød. Krydderierne kan også varieres i det uendelige.


Tilbehøret er jo som sagt også i "økonomiklassen" :) Bønnerne er blot frosne haricot verts der er kogt. Tomatsalat opskriften får du her.

Tomatsalat:

Små tomater 
Løg
Olie
Balsamico
Salt/peber

Tomater skæres i halve og løgene i strimler. Olie, balsamico, salt og peber blandes og hældes over.

Så nu håber jeg min søde kæreste er glad. Hun får i hvert fald probs for de mange dejlige måltider hun laver til mig <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar