fredag den 20. marts 2015

Foodprocessoren - en meget god ven i køkkenet...

Det er ved at være længe siden at I er blevet inviteret inden for i køkkenet blandt mine yndlings køkkenmaskiner.
I dag skal det handle om min fantastiske foodprocessor. 

Det er en OBH Nordica first kitchen foodprocessor. Vores er købt over amazon.dk og kostede, så vidt jeg husker, ca 700kr. Det er alle 700kr værd!






Jeg bruger foodprocessoren til fx. Råkost, coleslaw, blomkåls- eller brocoliris. Alt hvad der skal rives og hakkes bliver smidt i foodprocessoren og 2 minutter efter det klar.

Jeg laver også dej i den, til mine melfri kager. Så kan man "blende" ingredienserne sammen til en dej, meget nemt og enkelt.


I foodprocessoren er der en skuffe, som på billedet oven for, hvor de forskellige rivejern og knivsæt ligger i.
Foodprocessoren har nogle utrolige skarpe og robuste knive og en god motor. Jeg har endnu ikke oplevet at komme noget i, den ikke klarede uden problemer.
 Desuden er den virkelig nem at rengøre. Alt kan skilles ad og smide i opvaskemaskinen.

Se mine andre køkkenmaskiner
her! 

Indlægget er IKKE sponsoreret,
men udelukkende min personlige mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar