søndag den 18. august 2013

Cæsar salat...

Nogle gange må mad, bare gerne være nemt!
Nemt er, i min verden, ikke nødvendigvis ensbetydende med usund mad af dårlig kvalitet. Man kan sagtens lave genialt lækker mad, på meget kort tid.

Jeg faldt over en cæsar dressing i søstrene grene den anden dag. Jeg blev egentlig draget af markatens gamle amerikanske udseende. Vendte den og fik læst bagpå at kulhydratindholdet kun var 1.7 og fedt indholdet rigtig højt. Sukker var laaaangt nede på ingredienslisten og den indeholdete ikke rigtig nogle underlige ting. 30kr tænkte jeg - den må med hjem!




Jeg købte lidt salat på vej hjem og så var der faktisk handlet til aftensmaden som blev Cæsarsalat m. Kylling.


4 ingredienser. Det er alt. Skær et kyllingebryst i mundrette stykker, skyl salaten og skær tomaterne midt over. Anret det hele med dressingen og så er der mega lækker og sund aftensmad på absolut ingen tid!

 Drop undskyldningerne med at det tager lang tid og koster 
en formue at lave sund mad.
Denne ret tager ca 10 minutter og koster nok omkring 20-25kr.


Det var dagens tips og opsang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar