søndag den 28. februar 2016

Madplan #3...

Så er vi klar til endnu en madplan her fra.
Det har været en god weekend hvor vi har bygget om herhjemme. Min far kom og lavede en væg, så nu har vi et ekstra rum. Et rum til mig. Et syrum. Jeg elsker det!
Så sidder lige nu og blogger i mit nye soveværelse. Det elsker jeg også. Win!
 
Denne uge er det brug lidt fra køkken og fryser. fx. er der burgerboller (hjemmelavede selvfølgelig) i fryseren og noget majsmel fra min søns grødsortiment som skal spises (han spiser ikke rigtig grød mere). Så det er på en måde spareuge ;)
Enjoy....



Mandag Lasagne

Tirsdag Rester

Onsdag Kikærtegryde

Torsdag Rester

Fredag Burger

Lørdag Majspandekager m. fyld

Søndag Rester

På mine besøgstal ser det ud som om I 
godt kan lide det nye koncept med madplaner.
Dejligt :) 

Hvilke retter, får I oftest til aftensmad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar