tirsdag den 24. november 2015

Kokosmüsli...

Datoen er d. 24 november, hvilket betyder at jeg har været mor i 6 måneder. 6 måneder!
Jeg er muligvis atypisk, måske ikke, men jeger først ved at falde til i den nye rolle nu. Det har taget tid at elske mit barn, at holde af den nye hverdag med en lille baby og de nye roller i familien og forholdet.
Men nu kan jeg så tilgengæld også ærligt sige at jeg er glad for det og jeg knuselsker mit lille vidunder <3

Det betyder også at der er begyndt at komme lidt overskud tilbage i hverdagen og dette overskud er blevet kanaliseret ud i den lækreste müsli. Seriøst den lækreste! Favoritten af de hjemmelavede.


Kokosmüsli:

Havregryn
Kokosolie
Kokosmel
Hasselnødder
Mandler
evt. kokospalmesukker (frivilligt)

Kom havregrynene på panden og rist dem af. De skal være gyldne og begynde at dufte sødligt. Herefter kommes kokosolien på og røres rundt i havregrynene. Kom de hakkede nødder på og til sidst kommes kokosmelen og kokospalmesukker på. Lad det riste, men pas på for kokosmelen kan nemt blive brændt.


Herhjemme spiser vi det på skyr,
hytteost ellerA38 til morgenmad eller
mellemmåltid.

Det er virkelig lækkert og kokos er
møg sundt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar