søndag den 21. juli 2013

Tilbage fra ferie...

Så er jeg tilbage fra ferie og det er ikke kun med gode oplevelser i bagagen, men også med 3 cm mere mave!
- Ja, du læste rigtig. En ferie fyldt med pasta, brød, sukker osv. har resulteret i at jeg er vokset 3 cm rundt om livet.
Spejderlejr og festival har (desværre) ikke lagt op til at holde en ordentlig livsstil. Jeg har gjort hvad jeg kunne og så alligevel nok givet lidt for meget slip...øv!

Men nu er jeg tilbage og så er det bare op på hesten igen!

Først lidt feriebilleder fra en spejderlejr i Vestjylland..

og derefter fra samsøfestivalen...





Dagens mad har været:
Morgenmad - omelet med champignon, æg og flødehavart
Frokost ( på stranden) - stænger af peberfrugt og agurk (vi fik sen morgenmad)
  Aftensmad - Fritter af kinaradise, kotellet, feta og kryddermayo
Dessert - Vandmelon, kokospeanutbuttercups og en kop the m. fløde

Opskriften på kokospeanutbuttercups kommer senere.

Det er dejligt at være hjemme ved eget køleskab, bad og seng <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar